-->

رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة السادسة 6 كاملة بقلم كوكي سامح

رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة السادسة 6 كاملة بقلم كوكي سامح

    رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة السادسة 6 كاملة بقلم كوكي سامح 





    هقول ل حازم انى حامل رددت الداده وقالت على بركه الله كل اللى جاى خير يا ست الستات
    .. يارب يا داده لأن بجد انا نفسى اغير حياتى دى بقى واخد حقى من امنيه مش كفايه حقى ضاع بسببها
    .. والله يا ست الستات انا كل لما اسأل نفسى اقول هى والمرحومه خالتك اللى عملوا فيكى كده
    .. لأ يا داده خالتى ملهاش ذنب فى حاجه هى العقربه امنيه اللى ضيعت حقى
    امنيه.. الحمد لله يارب شوفتى يا نيره ربنا كرمنى انا فرحانه بالحمل ده اوى
    نيره.. مبروك يا حبيبتى ربنا يكملك على خير
    الداده.. المهم يا ست امنيه الراحه ثم الراحه وياريت تخلى بالك على نفسك
    نيره.. عندك حق يا داده امنيه اسمعها كلامها انا وانتى معندناش خبره فى المواضيع دى ياريت تاخدى بالك من كل حاجه الداده بتقولها
    ونيره قالت فى سرها لازم تحافظى على اللى بطنك لأنك مش هتشوفيه تانى انا هاخده منك ده الأمل اللى عايشه عليه 
    امنيه.. شكرا يا داده على نصايحك 
    الداده.. المهم الراحه 
    امنيه.. يااه انتى هتعملى زى حازم هو كمان بيقولى كده 
    نيره.. هه يا سلام على الدلع 
    امنيه.. انا هقوم اروح اوضتى لحد ما حازم يرجع من المكتب 
    وفعلا امنيه قامت وراحت اوضتها
    الداده.. يا اختى ده انتى لسه حامل فى شهرين لحقتى تمشى تتقصعى زى الحوامل على رأى المثل كهن ستات صحيح 
    نيره.. الحمد لله انى مش بشوف كان زمانى اتقهرت😒 ارجوكى يا داده انا عاوزه ادخل اوضتى
    .. وقامت وقفت والداده سندتها وكانت ماشيه مضايقه والغيره قايده نار 🔥 جواها
    الداده.. بقولك يا ست الستات انتى هتقولى ل حازم ازاى انك حامل رددت وقالت لازم يعرف انى حامل فالوقت ده 
    الداده.. طيب وازاى وامنيه معانا فى نفس الڤيلا 
    نيره.. انا هتصرف وشهرين كده واما الحمل يبان عليها انا هسافر وكده هو مش هيعرف حاجه وانتى اللى هتعملى كل حاجه بس تعملى زى ما بقولك بالظبط مش عاوزه خطتنا تبوظ ده مستقبلى كله فيها 
    الداده.. حاضر يا ست الستات الحقى حازم بيه شكله رجع بدرى لما عرف ان السنيوره حامل ههههههه
    نيره. خليه يفرح يومين بيها بكره يعرف انى انا ست الكل وست البيت ده وامنيه دى مش هيكون ليها اى لازمه 

    الجزء السابع من هنا

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .