-->

رواية احببت بنت البواب الجزء الخامس 5 كاملة

رواية احببت بنت البواب الجزء الخامس 5 كاملة

    رواية احببت بنت البواب الجزء الخامس 5 كاملة 



    حببت بنت بواب
    مشيت تقاا
    وراحت تلبس عشان تخرج مع صحابها
    ولكن يحدث شئ ليسه لهو توقع ابداا

    تدخل ال غرفته وتصرخ ولاكن يد كانت اسرع منها
    شخص: شششش اخرصي ساامعه اخرصيه احسن اخلص عليك لو شلت ايدي. وصرختي هقتلك سامعه
    تقي: ممممممممممم

    شخص سال يده: اسمعي
    تقي وهي تتنهد: انت مين وبتعمل اي هنا
    شخص: تمسكي سماعه دي دي تحطيه في شقه أدهم وكيل النيابه
    تقي: ليه
    شخص: لا ليه دي هقتلك وممنوع حد يعرف يا هتقولي علي امك وابوك يا رحمان يرحيم
    تقي: حاضر حاضر
    مسكت تقي جاهز التصنت
    وخرج الشخص
    تنهدت تقي بخوف وقامت لبست ملامبس مثل ما قالت لها سوزان
    فستان من اللون الفضي كت ويصل الي ركبته وسابت شعره وبعد مسحيق الجمال
    وخرجت تقي ووصلت الي المكان المرغوب فيه

    سوزان: اي الائلجا دي
    تقي: اقل ما يوجد عندي
    مي: يا راجل
    سوازان: وليد هاي
    وليد: هاي يلا ندخل
    سيف: من غيري يا واطي
    تقي: ودي تجي يا عم يلا ندخل
    علي الجانب الاخر
    فارس: يوووه متخلص بقاا يا أدهم
    أدهم ببرود: انت غبي منا قولت مليش مزاج اخرج
    رؤوف وهو يعتدل نظره النظر: يا أدهومي عشان خاطر اخوك رؤوف يا اخي
    أدهم: ملكش عندي خواطر
    فارس: طيب انا سمعت ان البت تقي بنت البواب خارجه
    أدهم بهتمام: سمعت فين ده وخرجه فين

    فارس : وهي بتتكلم في التلفون وهتروح نفس المكان ال هنروح فيه وبصراحه نفسي اشوف بنت دي بشكله ده تروح مكان زي ده ازاي
    أدهم: طيب هدخل البس واجي معاكو
    رؤوف: ليه منت كونت دلوقتي مش راضي
    أدهم بلا مبلاله: عادي مزاجي بيتغير
    وبعد وقت وصلو امام المكان
    ونزلو ودخلو اعدو علي طربيزه مقابل تقي وشيلته
    (بس ونعمه محدش هيعرف تقي وهي مستحميه 😂😂))
    فارس: اه يا قلبي بص كده ياض يا رؤوف البست الجامده دي
    رؤوف وهو يعدل نظره: انهي واحده يا فارس مكلهم مزز بصراحه
    فارس: ام فستان فضي يا غبي ال اعده جمب البت ام شعر كنيش دي
    رؤوف: اها تصدق حلو قوي
    أدهم بضيق: هي فين بنت البواب دي يا فارس
    فارس: انا اعرف بقاا اهي مش باينه
    واد يا رؤوف

    رؤوف: اي
    فارس: البت ام فستان فضي دي انا شفتها وهي خارجه من العماره النهارده الصبح
    أدهم ركز نظرو عليه وسكت
    تقي: اييي بابا بيتصل
    سوزان: مترديش مترديش
    تقي: هي الساعه كام
    مي: 12:30
    تقي: يلهوي لا دنا لزم امشي حلا باااي
    سوازان: يا بنتي لسه بدري اقعدي شويه
    وليد: خلاص سبوها براحته تعالي اوصلك يا تقي
    تقي: لا شكرا جدااا عن اذنكوو سلام يا شله
    طلعت تقي وتمشت عشان مفيش تاكسي ومستنيه تطلع علي الاول الشارع عشان تشوف تاكسي
    وطلع عليه عربيه واخدوهااا ما بين صرخته

    أدهم شافهم بس ملحقهاش ومشي وراهم بي العربيه ولاكن كانو اسرع منها
    رجع أدهم بسرعه
    فارس: اي رجعت ليه غيرت رائيك
    أدهم بجديه: فارس البت ال انت شفته دي تجبلي اراره اي
    فازس: فيه حاجه
    أدهم: في عربيه ملغمه وخطفوها
    رؤوف: اي
    أدهم: البت دي تبقا بنت جابر يا غبي
    فارس: لا يا عم بنت جابر شبه صلاح ابن خالتي
    أدهم: مش وقت هزرار تدور عليه ساامعه يا زفت
    وخرج مسرعاا الي مكان مااا


    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .