-->

رواية كسر فرحتي الفصل الرابع 4 كاملة بقلم حازم محمود

رواية كسر فرحتي الفصل الرابع 4 كاملة بقلم حازم محمود

    رواية كسر فرحتي الفصل الرابع 4 كاملة بقلم حازم محمود 











    # الجزء الرابع قبل الأخير
    #
    كسر فرحتي
     
    في يوم وكنت راجعة
     
    من الشغل  وماشياه في الشارع  فجاء لقيت احمد  😳 ياترا هو ولا مش هو قربت عليه
    مكنتش مصدقة اني هشوفو  تاني  ياااااه ياحمد اخيرا لقيتك 😔
    انت بخير انت كويس
     
    احمد بصلي ومستغرب زي ما يكون بيقول هي لقيتني ازاي
    احمد: اي ده هو انتي مرجعتيش تاني
    ياسمين:.هو انت اي الي بتقولو ده
    انت فين وليه عملت كده انت كويس اهو ومفكش حاجه 💔
     .
    احمد :بصراحة يا ياسمين انا فكرت كويس ولقيت ان احنا مش هينفع نتزوج
     
    ياسمين: مش هينفع نتجوز 🥺
    انت متخيل بتقول ايه بتتكلم بجد مش مصدقة  ازي يعني قولي ورد عليا اي الي انت بتقولو ده.!!!
    دانت دمرت حياتي وكسرت قلبي وفرحتي وانا جيالك بلفستان
    هان عليك تعمل كده ازي😭
    انا كنت كل يوم بدعي انك تكون كويس وبدور عليك في كل مكان
    هان عليك تسبني في المطار وتكسرني كده يااحمد 💔😭
    احمد: ........ 
    ياسمين : اتكلم انا عملتلك ايه عشان تعمل فيا كده
    انا حبيتك انا سبت الدنيا علشانك سبت اهلي  عشانك قوليلي بلاش مترحيش خلي يجي يخدك

    ..
    قلت لا احمد 💔 بيحبني وانا هرحلو عشان ظروفو مش هيقدر يجي 🥺😭💔
    يبقا ده جزاتي مش هسمحك 😶منك لله

     
    احمد :خصلتي كلامك ياله بقا امشي دلوقتي 😩
     
    ياسمين: . لا مش همشي لازم تفهمني انت لية عملت كده فجاء احمد : انتي الي مصممه تيجي وكل شويه تقولي ياله اعملك ايه

    انا اشتغلت في شركة وقابلت بنت صاحب الشركة وحبتني وهتنجوز دي فرصة مش هتتكر!!!
     
    الفرصة بتيجي مرة وحدة
    وامشي بقا وانسيني
     
    عشان خطيبتي  هتطلع دلوقتي ومش عايزها تشوفك معايا
    ياسمين :ليه كده ضيعتني طيب ليه مقولتش قبل ما اطلع من بلدي ومن جنب اهلي 💔
    انت شيطان يااحمد وربنا هيكسر وهتشوف زي ما وجعتني هتتوجع يااحمد 💔
    كله ده علشان الفلوس 😠
    هفضل طول عمري هدعي عليك ومش هسمحك،😭💔
     
    مشيت وحاسة اني تايئه
     
    مش عارفة انا فين
     
    ومش مصدقة احمد يطلع منة كل ده!!!
     
    فضلت ماشيه لحد ما وصلت  الشقة حسيت اني خلاص هموت كنت عايزة انتحر
     
    لان خلاص حسيت ان حياتي ادمرت  😔💔
    دخلت دنيا وشهد  لقيوني
    بعيط😭😭😭
    جريوا عليا
     
    شهد :.مالك يا ياسمين فيكي اي
    ياسمين :😭😭😭😭😭
    دنيا : رودي علينا بقا مالك
    ياسمين: قابلت احمد  💔😥
     
    دنيا:... طيب كويس هو ده الي انتي عايزه بتعيطي ليه
       ..
    ياريتني ماقبلتوا 😭💔
    دنيا: لية ....احكلنا طيب🥺
       .... 
    حكتلهم الي حصل بنا💔😭  شهد : انا  كنت حاسة ان الزفت ده كداب وبيضحك عليكي
    ليه كسرك كده وانتي معملتلوش حاجه وحشه ده جزاتك انك حبتي🥺😪
    دنيا: هيتسكر وهيتوجع اكتر منك سدقيني ده انسان مش محترم وطماع  وربنا هيجبلك حقك
     
    منو
    قومي ياله  خدي شور
    قومت بعدها خت شور وحاولت افوق
     
    وصليت ودعيت ربنا ينتقم منو.
    حسيت لما صليت ارتحت شويا فكرت ان ما انزلش البلد
    دلوقتي!!!
     
    لازم انتقم من احمد وارجع
     
    انا ربنا هيجايبلي حقي منو واشوفوا مكسور  قدامي  ومذلول ساعتها انزل وانا مبسوطة😔
     
    اتعشينا وكلمت اهلي
     
    اطمنت عليهم ونمت 😴
     ..
    الصبح نزلت  الشغل
    قابلت علاء  سلم عليه وانا مردتش عليه 😪
      $...
    مالك  ياياسمين في حاجة معاكي ولا اي
     
    ياسمين:   لا أبدأ متشغلش بالك مفيش حاجة
     
    علاء.. لا فيكي حاجة  مالك😣

     
    ياسمين:  مفيش حاجة بقولك!!

    وسبتوا ودخلت حسيت ان زوتها معه؟؟؟
    ...
    لما رجعت تاني انا اسفة معلش مخنوقة شويا متزعلش مني

    علاء .. لا خالص مش زعلان
    .. 
    كملت شغلي ورجعت الشقة ومرت الايام وعلاء كل مادا
     
    وبيقرب مني لحد ما جه في يوم بعد ما خلصنا شغل وخرجت وماشيه في الطريق لقيت علاء بيندة عليا
     
    وقفت وسألتة خير يا علاء
    في حاجة
    علاء : عيزك في حاجة مهمة ممكن تركبي معايا
     .....
    حاجة اي
    علاء .......



    الفصل الخامس والاخير من هنا










    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .