-->

رواية امي سرقت زوجي الحلقة الثانية 2 كاملة

رواية امي سرقت زوجي الحلقة الثانية 2 كاملة

    رواية امي سرقت زوجي الحلقة الثانية 2 كاملة 







    لحلقة الثانية
    الشاب المصاب الي بالمستشفى قلي امك وخطيبك عايزين يقتلوك خدي حزرك منهم يا رزة انا استغربت اوي مين الشخص ده وعرف اسمي ازاي وليه كان بطلب مني احزر من امي وخطيبي معقول يكونو عايزين يموتني فعلآ؟
    الدكتور ادالي ورقة قلي روحي للصيدلية بسرعة جيبي الادوية دي وتعالي قابليني في مكتبي بعد ساعة
    رحت اجيب الادوية لما طلعت الوصفة وقعت من شنطتي الورقة الي لقتها في بيتنا يوم مكنت بفتش في موبايل امي لقطت الورقة بسرعة ويظهر ان الراجل الي ورايا شافها قلي انتي لقيتي الورقة دي فين؟ قلتله افندم قلي انتي من عبدة الشيطان ولا ايه؟ قلتله ايه الكلام الغريب ده انت مين اصلا؟ قلي اسف يا دكتورة

    اخدت الادوية ومشيت بسرعة وبعد ساعة رحت قابلت الدكتور وكنت قلقانه اوي يا ترا عايز مني ايه؟
    لما دخلت قلي انتي تعرفي الشاب ده يا رزة؟ قلتله لا والله معرفوش ودي اول مرة اشوفه بحياتي قلي امال ليه كان بحزرك من امك وخطيبك قلتله معرفش والله انا بجد محتارة قلي تفتكري ان الي وصلو للحال ده يكون واحد من عيلتك قلتله ارجوك يا دكتور متبنيش استنتاجات على كلام مريض شبه فاقد للوعي كلامك ده ممكن يسبب مشكلة لاهلي قلي انا اسف بس الكلام الي قاله الشاب ده لايمكن اتجاهله قلتله هو حالته ايه دلوقتي وقدرتو تعرفو مين بكون؟ قلي هو دلوقتي بغيبوبه ومقدرناش نعرف عنه حاجه لانه مش حامل بطاقة
    رحت البيت وانا بفكر يا ترا مين الشاب الغريب ده وليه كان بحزرني من امي وخطيبي شفت باب البيت فاتح دخلت وامي مكنتش موجودة حسيت ان في حاجة وحشة حصلت بالمكان اول مدخلت شعرت بضيق وخنقة شفت باب المخزن فاتح وفي اثار دم على الباب خفت اوي 

    والافكار الوحشة بدت تراودني يا ترإ دم مين ده؟ يا رب امي تكون بخير اتقدمت ناحية المخزن بخطوات خايفة ومترددة وقبل موصل احمد حط ايده بكتفي صرخت واتلفت بسرعة قعد يضحك وقلي رايحة فين يا بت قلتله لازم اشوف في ايه جوة هيا امي فين قلي امك بتلبس تعالي بس عاوز اقلك على حاجة قلتله بس لازم.. .. قلي تعالي سيبك من المخزن انتي عامله زي الطفل المشاغب

    حسيت ان احمد مخبي عني حاجة تصرفاته كانت غريبه كانه بحاول يشغلني قلي انتي مش ملاحظه ان من يوم خطوبتنا مبسناش بعض قلتله ايه يا احمد انت اتجننت ولا ايه؟ مينفعش طبعآ قلي وليه مينفعش اييه مش خطيبتي وهتبقي مراتي مفهاش حاجة يلا هاتي بوسه قلتله طب غمض عيونك وهديك بوسك

    سبته لما غمض وضربته بالمخدة وجريت وهو جاري ورايا وعايز يمسكني وانا بضحك فجاءة امي طلعت وهي مكشرة وزعقت فينا قلتلنا بس بقا دماغي هيتفجر انتو مش عيال صغيرين ايه الدوشة دي؟ 😒
    حسيت ان في اتفاق بين احمد وامي كانهم عاملين حاجة ومش عايزين يقلولي امي قلتلي روحي اعمليلي كباية شاي دماغي هتتفجر واياكي تدخلي المخزن لاني برتب فيه قلتلها حاضر
    دخلت المطبخ وبديت احضر الشاي فتحت الدولاب افتش للسكر لقيت ازازة شكلها غريب اوي اخدتها لامي قلتلها لقيت الازازة دي بدولاب المؤن ومش عارفه فيها ايه

    رواية امي سرقت زوجي الحلقة الثانية 2 كاملة 



    امي اول مشافت الازازة نهرتني واخدتها بسرعة قلتلي انتي ازي تلمسي حاجة زي دي اوعا تكوني فتحتيها قلتلها لا ابدا هو فيها ايه؟ قلتلي مفهاش حاجة ده علاج بس يلا ارجعي حضري الشاي

    انا بجد حاسه ان في حاجة مش طبيعية ولازم اعرفها باي تمن استغليت انشغال امي ورحت للمخزن بسرعة وهناك شفت منظر ارعبني اوي كان في جثة بنت مرمية عالارض وحوليها دم حسيت بدوخة واغمى عليا
    صحيت لقيت نفسي باوضتي سمعت صوت احمد وامي بضحكو قمت بصعوبة نزلت تحت شفت امي بحضن خطيبي احمد وكانو بضحكو بطريقة هستيرية...........






    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .