-->

رواية طفلة اوقعت الشيطان الجزء الحادي عشر بقلم سلمي صلاح

رواية طفلة اوقعت الشيطان الجزء الحادي عشر بقلم سلمي صلاح

    رواية طفلة اوقعت الشيطان الجزء الحادي عشر بقلم سلمي صلاح 





    فتحت الباب وقالت بخوف:مين أنت.
    الشخص باحترام/متخافيش حضرتك الأستاذ يزن قالي أديكي الفستان دا ومد إيده بالفستان ولو حضرتك عايزه تتأكدي رني ع الأستاذ يزن..
    بتول بتوتر/احم بصراحه مش مصدقه حضرتك و قطعها صوت بنتها وهي بتقول/ماما فونگ بيرن.
    بتول أخدت الفون ولقيته رقم يزن فردت وقالت /يزن.
    يزن بحب/أي رأيك ف الفستان.
    بتول / دا طلع بجد اممم أنت مجنون صح..
    يزن باستغراب/مجنون .
    بتول/اه مجنون ي بني أنت لسه مكلمني من شويه وقولتليلي أنك هتنام ..
    يزن/بصراحه لقيت نفسي مش عايز أنام و فاضي فقولت أخرج مع برنسيسة قلبي بتول وكمل بحماس/ يلا خدي الفستان من صهيب عشان نص ساعه وهكون عندك..
    فقالت بحب/طيب سلام.
    فقال لصهيب/أنا أسفه أني مصدقتش حضرتك بس قطعها وهو يقول باحترام/عارف حضرتك كل دا وأتفضلي الفستان.خدت الفستان ..
    صهيب/بعد أذنك ومشي ..
    بصت ع الفستان وابتسمت بحب ..
    عند صهيب وهو ماشي خبط ف وحده.
    فقالت بضيق/أنت غبي ..
    صهيب باحترام/أنا أسف لحضرتك و فقطعته وقالت بزعيق/طيب غور من وشي..
    فقال بغضب مكتوم/حضرتك أنا قولت أسف ليه الغلط..
    بصتله بقرف ومشيت ..
    فقال /ربنا يهديها ومشي ...
    ف المستشفي تحديدااا عند طائف ونعمه..
    طائف بصدمه/ مات ..
    نعمه بدموع/اه مات مات بسبب جرعه زياده خدهااا واعدت تبكي ..
    فقال بهدوء/أهدي بس وادعيله .بس المهم آيه مش لازم تعرف دلوقتي خالص أنتي هتيجي تاعدي عندي ويومين وآيه هتخرج بس مش لازم تعرف خالص ..
    نعمه بدموع/حاضر مش هقولهاا .
    طائف /تمام أنتي هتجيي معايا المستشفي وتقوليلها أنك جيتي تزوريها ولما تسألك ع حسين تقوليلها أنه ميعرفش أنك جيتي.
    هزت راسها بنعم ومشيوا...
    عند زين دخل غرفة جيلان وأتصدم لما شافها مفتحه عيونها جري عندها وقال بفرحه/جيلان أنتي فوقتي أخيرا ي حبيبتي أنا كنت بموت من غيرگ.
    بصتله بعتاب وسكتت .فقال بدموع وندم/أنا أسف والله أسف أنا متجوزتش أنا أنا بحبگ أنتي ردي عليا ي جيلان.
    جيلان بدموع/أنا بحبگ ي زين أنا كنت بسمعك وأنت بتتكلم معايا بس مكنتش بقدر أقوم بس أنا بحبگ جداا وأكتشفت أني مش بحب طائف..
    زين بصدمه/بتحبني بجد..
    جيلان بدموع/اه بحبك..
    مسحلها دموعها وقال /بحبك ي جي جي ..
    فابتسمت بحب ....الباب خبط.
    يزن/أدخل.
    يزن دخل بسرعه وقال/كنت متأكد أني هشوفك هنا عشا سكت لما شاف جيلان فقال بفرحه/جيلان أنت فوقتي الحمدالله أخويا كان قلقان عليكي أوووي ي جيلان وأحنا كمان كنا قلقانين عليكي ..وكمل باستعجال/بص أنا هتأخر سلام ومشي.
    جيلان بضحك/هو مستعجل كده ليه..
    سرح ف ضحكتها وقال بحب/ضحكتك حلوه..
    فقالت بخجل/ميرسي..
    عند بتول خلصت لبس وكانت عسل جدااا. الباب خبط فتحت وقال رورو وحشتيني .
    رورو بابتسامه /وأنتي كمان وحشتيني أووي. ودخلت وقالت/واو أي القمر دا كله رايحه فين ي بت..
    بتول بسعاده/هخرج مع يزن..
    بتول/اممم ي سيدي ي سيدي.
    فاضحكت وقالت/بصي بقي ي رورو هو أنا أحتمال أتأخر هتعبك معايا هتعدي مع لولا .
    رورو/بس ي هبله أتأخري براحتك أنا أصلا بحب أعد مع لولتي ..
    حضنتها بتول وقالت /شكرا ي قلبي ..فونها رن بأسم يزن فردت وقالت/طيب أنا نازله سلام ونزلت.
    أما رورو أعدت تلعب مع لولا(رورو أسمها الحقيقي رودينا ودي صاحبة البيت اللي اعده فيه بتول وهي دبش جدااا وعندها 22 وبتتكلم قبل ما تفكر أمها عايشه أبوها لا معندهاش أخوات خالص)/
    ف فيله الحديدي ..
    كانت أميره أعده تعبانه جداا من بطنها وعمر نزل أول يوم شغل بعد الأجازه وهي أتصلت بيه عشرين مره بس مش بيرد.
    فقالت بوجع/ اه بطني مش قادره بطني واجعني أووي وأعدت تبكي بشده ومن كتر الوجع أغمي عليهااا....
    عند يزن و بتول أخدها لمكان جميل جداا وهادي ومليان ورد بجميع الألوان ..
    بتول بسعاده/الله المكان دا تحفه أوووي ي يزن شكرا بجد..
    يزن بحب/تسمحيلي بالرقصه دي ..
    هزت راسهااا بنعم .ومسك إيديها وراقصوا ع أغنيه جميله .
    فركع قدامها وقال /تتجوزيني ..
    فقالت بصدمه./هاا.
    فقال /تتجوزني.
    فقالت /مستعد تتجوز وحده عندها كمية المشاكل دي ..
    فقال بدون تردد/مستعد.
    فقالت بحب/موافقه.فابتسم بسعاده ولبسها خاتم هادي ورقيق وقال بحبگ..
    فابتسمت بحب..
    فقال /بس عايز أقولك حاجه..
    فقالت باستغراب/قول..
    يزن///
    عند عمر راح فيلته ودخل لقاها مرميه ف الأرض جري عندها وقال بخوف/أميره أميره مالك .خاف جداا فشالها  وجري بيهااا وركبها العربيه ومشي...
    ف المستشفي. وصل وقال بزعيق/دكتوووووووور بسرعه..
    الممرضه/أهدي ي أستاذ بس مفيش دكاتره دلوقتي..
    قطعها وقال بزعيق/دكتورررر بسرعه مراتي بتموت أي مش بتفهمي..
    الدكتور خرج وقال بهدوء/ف أي.
    عمر بخوف/مراتي ي دكتور مش عارف مالها .
    الدكتور/ ندي.جهزي أوضة العمليات بسرعه
    الممرضه/حاضر وبعد مرور من الوقت أميره دخلت العمليات..
    عمر بدموع/ي رب يكونوا بخير ي رب بعد ساعتين خرج الدكتور.
    جري عنده وقال بخوف/خير ي دكتور..
    الدكتور/لأسف.......
    نسيبهم ونروح عند طائف وصل هو ونعمه المستشفي داخلوا غرفة آيه واتصدموا....
    عند رورو نايمت لولا وكانت لسه هتنام الباب خبط فتحت وقبل ما تتكلم حد رش عليها مخدر.(ي تري مين الشخص دا )

    الفصل الثاني عشر من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .