رواية الفلوس تغير النفوس الفصل الثالث 3 كاملة بقلم دودا حودا

رواية الفلوس تغير النفوس الفصل الثالث 3 كاملة بقلم دودا حودا

    رواية الفلوس تغير النفوس الفصل الثالث 3 كاملة بقلم دودا حودا 




    شاهنده /اجي فين انشالله
    خالد/ البيت بيتك
    شاهنده / بيتي دي لعبه منك انت واخوك صح عبيطه انا عالشان اصدق كلامك ده
    خالد /والله ما لعبه انتي مش عايزه تشوفي العيال
    شاهنده / ارجوك يا خالد بلاش تلعب باعصابي انا بعت عنك وعن العيال وانا فعلا اتغيرت ومش عايزه حاجه من الدنيا
    خالد/ انا عارف وعايز ارجع ليا تاني ونربي العيال اي رايك
    شاهنده / ابقي عبيطه لو صدق كلامك ده
    خالد / طيب بلاش تيجي هنا تعالي نتقابل برا اي رايك
    شاهنده /موافقه العساعه كام
    خالد /دلوقتي قومي اللبسي يلا وكلمني وقفل السكه
    شاهنده /معقول ده حقيقي مش مصدقه نفسي بس والله لاخد حقي منك المره دي ب ذكاء يا خالد والله لاخليك تتمني الموت ولبست وراحت قبلت خالد
    شاهنده /ازيك يا خالد عامل اي
    خالد /مدمر من غيرك اي نعم انتي بعتني بس لاسف لسه بحبك
    شاهنده / غلطه وعمرها ما هتتكرر والله وانا والله بحب عيالي وبحبك برضه يا خالد وكنت بموت من غيركم
    خالد /اه بس انا خسرت كل ثروتي ومش معايا اي فلوس ابويا طلع ناصب علي واحد وجه وخد فلوسه اي رايك
    شاهنده /انا قولت ليك اني اتغيرت ومش عايزه من الدنيا غيرك انت والعيال
    خالد /ماشي يعني هتبدي معايا من الصفر تاني لاني سبت الشغل وطبعا لسه مش لقيت شغل
    شاهنده /انا بشتغل وهقف جمبك لحد ما تلاقي شغل
    خالد/ بنت اصول والله
    شاهنده هروح الم هدومي ونتقابل عند الماذون
    خالد /وانا هروح اجيب العيال من عند شروق
    شاهنده /وهما العيال ليه عند شروق ليه مش عند مامتك
    خالد/ اصل ماما تعبانه ومكنتش قادره عليهم ومشيوا وركبت تاكسي ومشيت
    شاهنده/ حد قالك اني عبيطه يا خالد علشان اصدق كلامك ده وحيات امي لاخد منك طل حاجه بس ب عقل المره دي واح خالد عند شروق وفتحت هدي
    هدي/ تعالي يا خالد
    خالد/ لا عايز العيال لاني مستعجل
    شروق /وانت هتعرف تقعد بيهم
    خالد لا منا رجعت امهم
    سميره / ينهارك اسود بعد اللي عملتوا فيك دي خاينه
    خالد/ ما تخدي بالك من كلامك يا سميره بقولك رجعتها
    شروق /لا هي فعلا خاينه ليه تعمل في نفسك كده
    خالد/ بقولكم اي مش عايز اسمع نصايح من حد
    علاء /اعمل اللي يريحك
    هدي /ماشي بس ملعكش دعوه بينا طلما عملت كده
    اراهيم /في اي يا جماعه هو حر ومحدش ليه دعوه هو حر
    خالد /هاتي العيال يا هدي
    هدي دخلت صحت العيال ومشيوا مع ابوهم ورجع شاهنده وتاني يوم راح بيت امه وفتحت وفاء
    خالد/ جوزك فين
    وفاء /جوزي والله هو قبل ما يكون جوزي فا هو اخوك وعيب كده متخليش الشيطان يدخل بينكم
    خالد /عايز جوزك لو سمحت اندهي عليه
    خرج كختار
    مختار /نعم يا خالد فيه اي
    خالد /عايز حقي
    مختار /انا قولت اللي عندي الفلوس دي هتتقسم بالنص يعني هتاخد 2ملون ونص والست مرات محمد هتاخد من نصيبك 2 ونص
    خالد/ والله لو عملت كده ده انا اقتلك يا مختار
    مختار / انا مش هقبل عليكم فلوس حرام مفهوم
    خالد /وانت مالك يا عم الشيخ اتكلم في اللي يخصك وربنا لو فكرت تاخد من نصيبي جنيه هموتك يا مختار
    مختار / انا قدامك اهو اعمل كده لاني فعلا هاخد فلوس من نصيبك جري خالد علي المطبخ وجاب سكينه ورفعها علي مختار
    خالد /والله مش بهدد هموتك بجد
    وفاء /يااااالهوي لا والنبي يا خالد هتاخد حقك كله
    مختار /اخرسي انتي ةادخلي جوا اعملها يا اخويا يابن اي وابويا
    خالد /والله هموتك وقرب عليه ةفضلت تصوت وفاء وخرجت الام وشافت المنظر وقعت ميته
    مختار /امي يا امي لاااااااااا
    ووفاء /فضلت تصوت والناس كلها جت وجم الاخوات كلهم عالشان الدفنه واعزاء وبعد العزاء
    مختار/ اي مش خالص يلا برا كلكم
    سميره /هنعمل اعلان واثه امتي
    مختار مش فاهم ليه انشالله
    هدي /انت ناشي ان ماما كان معاها حاولي 3مليون جنيه الفلوس دي هتتوزع علينا كلنا
    وفاء/اتفوخس عليكم عيال واطيه امكم لسه ميته وانتو بتفكروا في الفلوس يا جزم
    هدي/انتي نسيتي نفسك ولا ايه يابت انتي بتفي علينا والله لاوريكي
    وقاموا علي وفاء يضربوها


    الفصل الرابع من هنا  

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .