-->

رواية نساء للبيع كاملة - روايات كوكي سامح

رواية نساء للبيع كاملة - روايات كوكي سامح

    رواية نساء للبيع


    رواية نساء للبيع  من روايات الكاتبة الرائعة كوكي سامح
    وهي قامت بكتابة العديد من الروايات
    واخرهم رواية وجع الحنين
    وتعتبر هي الاكثر بحثا في محرك البحث جوجل اليوم


    عن رواية نساء للبيع

    عدى خمس سنين على فراق اخواتى البنات قلبت عليهم الدنيا دورت فى كل مكان كل اللى اعرفه ان فى ست كانت بتشوف الودع وتقرأ الفنجان اخر حد دخل بيتنا!.. انا واخواتى كنا تلت بنات ملناش حد غير خالتى وساكنين فالشقه اللى قصادها بس للأسف خالتى متعرفش حاجه وبسؤال اهل المنطقه محدش يعرف حاجه عن اخواتى؟ مفيش غير واحده جارتنا قالت إن فى ست كانت بتنادى فالشارع وبتقول بشوف الودع واقرى الفنجان... ونشوى وهبه اخواتى بيموتوا فالخرافات دى وسألت جارتى الست دى كان شكلها ايه بس جارتى سميره قالت كلام غريب قالت إنها كانت لابسه ملايه لف وعقد كبير وست جميله اوى وكأنها جايه من عالم تانى او من زمن تانى وطبعا انا استغربت هو فى فالزمن ده ناس لسه بتلبس ملايه لف.. انا يأست وتعبت خمس سنين بدور على اخواتى نشوى وهبه لحد ما حسيت انى مش هلاقيهم تانى نزلت اشتغلت فى شركه ادويه سكرتيره بس مكنتش مبسوطه لأن جوايا نار 🔥 انا بتقطع على فراق نشوى وهبه وبسأل نفسى هما ماتوا ولا عايشين ولا حد خطفهم وسرق أعضائهم هههه ما هى بقت تجاره رخيصه.. انا حاسه انى هتجنن وفى يوم كنت فالشركه وكان يوم مرهق وكنت تعبانه اوى وكانت الساعه 5 ميعاد مروحنا.. حسيت ب نشوى وهبه وكأنى سامعه صوتهم وفجأه الدنيا دارت بيه ووقعت واغمى عليه محستش وغير وانا فى مكتبى ولقيت فى وشى راجل معرفوش بس كان لى طله حلوه اوى طول وعرض وحاجه كده ملهاش وصف ولما شافنى فوقت ملقتهوش قدامى سألت البنات اصحابى فالشركه هو مين الراجل ده رددت عليه صاحبتى كريمه ده صاحب الشركه انا قولت معقول هو ده صاحب الشركه وكريمه فضلت تحلف وتقولى ايوه يا بنتى هو! 🙃 بس قولتلها اومال مين اللى جوه ده اللى عالطول بشوفوا رددت كريمه وقالت ده النائب بتاعه بس مش صاحب الشركه.... ولقيت كريمه بتمدح فيه وبتقولى مستر خالد حاجه كده مختلفه عن بقيه الرجاله وبصراحه انا كنت ببصلها وانا مستغربه لحد ما قالت على فكره يا سندس انا لقيت شقه صغيره كده على قدك قصادى كانت بتاعه ابن عمى وهو مسافر وكمان بالعفش وايجارها كويس.. مش كتير وانا قولتلوا ظروفك وقالى تنور وبصراحه انا وافقت وفرحت لأن الشقه كويسه وكمان بالعفش!.. وطبعا كريمه كانت تعرف قصه غياب هبه و نشوى وعارفه انى لما بقعد فى شقتنا لوحدى بتعب وعلى طول بفتكرهم وكريمه حبت تساعدنى علشان ابعد عن الشقه وفعلا انا فرحت وروحت على شقتى واخدت هدومى وقولت لخالتى سعاد انى هسكن فالشقه الجديده علشان جمب شغلى وخالتى اضايقت وقالت إن لو كانت لوحدها كانت جت معايا إنما عندها جوزها وولادها وطبعا خالتى مقدره ظروفى وان نفسيتى وحشه وفى النازل علشان غياب اخواتى.. ولميت هدومى ومشيت واتصلت بكريمه وعرفت مكان الشقه وخدت العنوان وخدت تاكسى ووصلت واول ما وصلت لقيت كريمه ومامتها وابن عمها فى استقبالى وقبلونى احسن مقابله وكانوا ناس لسانهم حلو وعلى رأى المثل لاقينى ولا تغدينى وابن عم كريمه سلمنى الشقه وخدت المفتاح واول ما دخلت حسيت انى فرحانه ومستقله وفى شقه لوحدى والباب خبط واتفجأت بكريمه وكانت شايله صنيه عشاء وفعلا انا قعد أكلت وكأنى فى اخر ذادى ودخلت عملت قهوه اصل بحبها اوى وشربتها ونمت ولأول مره انسى نشوى وهبه وانا نايمه سمعت صوت بيهمس فى ودانى وصحيت عليه أبين زين أبين واشوف الودع 🤗....قومت جريت وفتحت البلكونه ولقيت الشمس فى وشى ومش شايفه كويس وبقيت افتح عينى زى المجنونه والست بتقرب وصوتها بيرن فى ودانى وبيقرب ولقيتها قصادى لابسه ملايه لف وكانت جميله اوى..لسانى اتحرك وقولت اطلعى انا عاوزه اشوف الودع وهى بصت ليه حته بصه وقالت طالعه يا قمر...
    انا جريت وفتحت الباب وكانت هى طالعه عالسلم ولما طلعت زقت الباب بقوتها ودخلت من غير ما تستأذن
    سندس : اتفضلى حضرتك هو انتى اسمك ايه
    رددت عليه وقالت أسمى جوهره وراحت قالعه الملايه اللف وقعدت عالأرض قولتلها طيب قومى وخودى الكرسى احسن من الأرض رددت عليه وقالت انا بحب الارض اققعدى
    جوهره : هشوفلك الودع وهشوفلك بختك
    وفعلا فرشت منديل وحطت عليه شويه ودع وقالت ارمى بياضك
    سندس : بياضى يعنى ايه؟
    جوهره : اه انتى منهم
    سندس : بجد يعنى ايه؟
    جوهره : فلوس يا عنيه
    سندس : اه حاضر حاضر خودى 100 جنيه اهى
    جوهره : ماشى
    سندس : هو انتى لابسه ملايه لف ليه مع انك جميله اوى وكمان دى راحت عليها من زمان 😂
    جوهره : ومالها الملايه خلى بالك دى مبيلبسهاش غير الحلوين عموما هريحك دى ميراث..
    سندس : ميراث؟
    جوهره : اه ميراث عن امى الله يرحمها وحتى المهنه دى ميراث برضه عارفه الكار ده حلو كده وادمان
    سندس قالت فى سرها لازم أخدها على قد عقلها علشان لو هى الست يبقى هعرف طريق اخواتى اه يا وجع قلبى 😭
    جوهره : ياه الودع بيقولك بختك حلو والدنيا هتبقى تحت رجلك وفلوس هتجرى وراكى.. بقولك هو انتى لوحدك يا قموره
    سندس :اه لوحدى
    جوهره : قوليلى يا خالتى انا ارتحتلك
    سندس : وانا كمان ويارب يكون كلامك صح
    جوهره : عارفه بقى فى أقوى من الودع
    سندس : فى ايه
    جوهره : قرايه الفنجان والكف دول بقى بيجيبوا من الاخر
    سندس : اه بجد خلاص هقوم اعمل قهوه حالا
    جوهره مسكت سندس من ايدها بقوه وقالت مش هنا
    سندس : اومال فين؟
    جوهره : فى بيتى علشان فى طقوس معينه
    سندس : مواقفه بس انا عندى شغل
    وسندس قالت فى سرها يا ترى الست دى وراها ايه؟
    جوهره : قومى البسى وانا هلم حاجتى واخدك معايا وهتشوفى اللى عمرك ما شوفتيه
    سندس : حاضر
    وسندس قامت لابست بسرعه ونزلت مع جوهره وقفلت باب الشقه وقالت لجوهره ثوانى
    سندس راحت طلعت لكريمه وقالت لها انا رايحه مشوار وكريمه سألتها مع مين بس سندس معرفتش تتكلم وجوهره واقفه بس شافت جوهره
    جوهره : يلا
    وسندس نزلت مع جوهره ومشيوا مع بعض وطلعوا على أول الشارع وجوهره شاورت لعربيه مرسيدس فخمه وسندس استغربت وقالت ايه ده هى عربيتك دى
    جوهره : متسأليش كتير..
    سندس : حاضر
    وسندس ركبت معاها واول ما ركبت جوهره قلعت الملايه اللف فالعربيه والسواق كان سايق ووصلوا لمكان بعيد وكانت ڤيلا كبيره على الطريق الصحرواى
    سندس نزلت من العربيه مع جوهره
    سندس قالت فى سرها يا نهار منيل الست دى واخدانى على فين وازاى انا أمشى معاها بس فى سبيل انى اعرف اخواتى فين ان شالله اموت نفسى
    جوهره : عم عرفه قول للبواب النطع ده يفتح الباب
    والبواب فتح الباب وبيبص لسندس بصه خوف
    سندس قالت فى سرها هو البواب ده ماله
    سندس : ياااه معقول دى ڤيلاتك
    جوهره : ادخلى
    وسندس دخلت الڤيلا وقالت كل دى ڤيلا عايشه فيها لوحدك
    جوهره : بطلى أسئله زهقتينى
    واول ما سندس دخلت وبتلمح بعينها الڤيلا شافت شاشه شغاله على قناه اباحيه وقالت ايه ده
    جوهره : حبيبتى دول عيالى مراهقين واكيد هما اللى مشغلين كده
    جوهره : انت يا زفت يللى اسمك فتحى اطفى النيله دى وانتى يا سندس ادخلى خودى شاور
    سندس : شاور علشان اشوف الفنجان والكف
    جوهره : ادخلى اصلى بخاف من الميكروبات وبعدين لازم تكون طاهره
    سندس : طاهره بصراحه كلامك غريب
    جوهره : انتى يللى اسمك نبيله خودى سندس ووريها الحمام وخليها تاخد شاور
    نبيله : اوامرك يلا قدامى
    نبيله : ايه اللى جابك هنا
    سندس : اشوف الفنجان
    نبيله قالت فى سرها يا عينى انتى الصيده الجديده وانا مالى بقى هو حد قالك تيجى وضربك ع ايدك
    سندس دخلت تاخد شاور وشافت فالحمام ملابس داخليه إنما شفافه اوى وقالت انا مش هلبسهم
    نبيله : سندس اللبس اللى عندك متعلق فالحمام
    سندس : اللبس ايه ده لبس قبيح
    نبيله : بقولك البسيه وخلصى
    سندس : اللبس ايه انا شكلى وقعت فى مصيبه بس هلبسه علشان اعرف اخواتى فين وفعلا سندس لبست وكانت حلوه وكلها انوثه ونبيله كلبه جوهره خدتها على اوضه نوم واول ما سندس دخلت لقت راجل موجود ونبيله قفلت الباب وسندس جريت عالباب وبتحاول تفتح وكمان بتغطى نفسها والراجل جرى عليها وقالها اققلعى يا بت انتى بتاعتى النهارده وسندس تزق فيه ومش مستوعبه اللى بيحصل ونيمها على السرير وفضل يضرب فيها وهى تقاوم......

    يتبع.......


    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .