رواية الزوجة الخامسة - كوكي سامح

رواية الزوجة الخامسة - كوكي سامح

    رواية الزوجة الخامسة
    تألقت كوكي سامح مرة اخري في خلال اسبوع واحد فقط
    في رواية اخري وهي رواية الزوجة الخامسة
    حيث اخذت تريند كبير واصبح يبحث عنها في جميع انحاء العالم
    في جميع المواقع الالكترونية ومواقع التواصل الاجتماعي
    وتعتبر رواية الزوجة الخامسة هي الاكثر بحثا في محرك البحث جوجل اليوم

    عن رواية الزوجة الخامسة

    انا فى مصيبه القيامه هتقوم خلاص شوفت اخ فى حضن اخته بجد انا قرفت وخوفت ع بنتى من اخوها لحد ما الشك ملى دماغى وبقيت امنع بنتى حتى تهزر مع اخوها مع انهم كبار وفاهمين طيب اعمل ايه دلوقتى أبلغ امها ولا اسكت

    وخلاص😏 للأسف امها صاحبتى واعز اصحابى وانا متأكده من تربيتها لاولادها انا عارفه ان مصطفى جوزها أخلاقه مش تمام بس عبير طول عمرها بنت ناس محترمه انا هتجنن خلاص ياربى اعمل ايه اعمل ايه😒 تفكيرى اتشل لازم



    اتصرف وإلا هتحصل مصيبه وبعد تفكير طويل لأنى مش لاقيه مخرج اعمل ايه قمت ع اوضه بنتى ما هو الشك قتلنى✋ وفتحت باب الاوضه عليها مع ان ده مش من طبعى دى خصوصيتها وانا متعودتش ع كده ولما فتحت الباب لاقيت بنتى نايمه تحت البطانية ومحستش بيه لما فتحت الباب وسمعت صوت بيهمس انا استغربت جدا روحت شلت


    البطانيه من عليها سوفيا اتفزعت وقالت فى ايه يا مامى انا بكلم ضحى فالتليفون حطيت ايدى ع قلبى مش عارفه ليه فكرت فى حاجه مش كويسه يارب يا معين اعنى ومعرفتش ارد عليها انا اتحرجت انا ام وفاهمه الدنيا وكبيره بما فيه اللزوم ازاى اعمل كده فى بنتى واقتحم خصوصيتها وازاى افكر كده ياربى رحمتك بيه يا حبيبتى يا عبير لما تعرفى


    مصيبه ولادك بجد انتى صعبانه عليه عموما انا هسكت وخلاص وانا مالى دى حياتهم ودى تربيتهم والشيطان همس فى ودانى وقالى شوفى ابنك فارس بيعمل ايه بصراحه وقفت افكر ثوانى بس ابنى فارس عصبى ومش بيحب الأسلوب ده فالتعامل انا الحمد لله مربياهم احسن تربيه كفايه تفكير لحد كده والساعه دقت 10 بالليل خرجت اققعد فالانتريه استنى مدحت جوزى ده ميعاد رجوعه من الشغل

    اصل سوفيا وفارس بيدرسوا وطبعا بيتعشوا بدرى ويناموا مع نفسهم بس النهارده انا حسيت انى ربيت بجد من اللى شوفته 😔 ايه ده دى القيامه هتقوووم خلاص 😭 وانا قاعده بفكر والتفكير شاغل دماغى اكلم عبير ازاى انا لازم اققرب منها علشان انا فعلا الفتره دى بعيده عنها ومع التفكير الوقت راح وفجأه بصيت فالساعه لاقيت الساعه 12 ياااه ده مدحت اتأخر اوى وده مش من طبعه لما اكلمه ومسكت

    الفون ولسه هتصل بيه لاقيته داخل عليه ومفزوع جريت عليه مالك فيك ايه يا حبيبى لاقيته قعد من غير حتى ما يرد عليه وفضلت اسأله مالك راح قالى مياه يا أسماء بسرعه جريت عالمطبخ وجبت المياه مسك الكوبايه من ايدى وفضل يشرب زى المجنون راح قالى وهو مفزوع انا عملت حادثه فالطريق وغصب عنى دوست ولد وخوفت واترمى فى


    حضنى وفضل يرتعش وجسمه متلج بصراحه قلقت وقولت انا فى ايه ولا ايه وحاولت انى اهديه وخدته فى حضنى وفضلت اققولوا متقلقش ان شاء الله خيييييير وطلبت منه يغير هدومه وفعلا هو لما دخل الشقه قلع الچاكت ورماه ع كرسى السفره من الخضه وقام سمع كلامى ودخل الاوضه

    يغير هدومه وطبعا انا مسكت الچاكت علشان احطه فالغسيل ولما مسكت الچاكت وقولت اطلع منه المحفظه او اشوف الجيوب فيها ايه وانا بفتش فالجيوب شوفت صوره لعبير صاحبتى وكمان .......


    لمتابعة رواية الزوجة الخامسة

    تقييم رواية الزوجة الخامسة

    يمكنني تقييم رواية الزوجة الخامسة
    ب 8 درجات من 10



    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .